B. ÖZAYDIN ÖZKARA And H. ÇAKIR, "Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2, pp.559-590, 2017
ÖZAYDIN ÖZKARA, B. And ÇAKIR, H. 2017. Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2 , 559-590.
ÖZAYDIN ÖZKARA, B., & ÇAKIR, H., (2017). Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2, 559-590.
ÖZAYDIN ÖZKARA, BETÜL, And HASAN ÇAKIR. "Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2, 559-590, 2017
ÖZAYDIN ÖZKARA, BETÜL Ö. And ÇAKIR, HASAN. "Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2, pp.559-590, 2017
ÖZAYDIN ÖZKARA, B. And ÇAKIR, H. (2017) . "Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.2, pp.559-590.
@article{article, author={BETÜL ÖZAYDIN ÖZKARA And author={HASAN ÇAKIR}, title={Öğrencilerin Çevrimiçi Problem Temelli İşbirliğine Dayalı - Çevrimiçi Problem Temelli Bireysel Öğrenmeyi Değerlendirmesi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={559-590} }