Citation Formats
MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ERCAN And E. Kürkçü Çakar, "MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi," IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.39-63, 2021

ERCAN, S. And Kürkçü Çakar, E. 2021. MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11 , 39-63.

ERCAN, S., & Kürkçü Çakar, E., (2021). MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi. IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, 39-63.

ERCAN, SELAMİ, And Ece Kürkçü Çakar. "MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi," IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, 39-63, 2021

ERCAN, SELAMİ And Kürkçü Çakar, Ece K. . "MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi." IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.39-63, 2021

ERCAN, S. And Kürkçü Çakar, E. (2021) . "MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi." IBAD Sosyal Bilimler Dergisi , no.11, pp.39-63.

@article{article, author={SELAMİ ERCAN And author={Ece Kürkçü Çakar}, title={MEB Örgün Eğitimi Destekleme Ve Yetiştirme Kurslarinin Matematik Öğretmenler ve Öğrenciler Tarafindan Değerlendirilmesi}, journal={IBAD Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2021, pages={39-63} }