D. Divarcioğlu And N. Özçelik, "Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3, pp.80-103, 2019
Divarcioğlu, D. And Özçelik, N. 2019. Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3 , 80-103.
Divarcioğlu, D., & Özçelik, N., (2019). Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3, 80-103.
Divarcioğlu, Davut, And NURTEN ÖZÇELİK. "Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3, 80-103, 2019
Divarcioğlu, Davut And Özçelik, NURTEN. "Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3, pp.80-103, 2019
Divarcioğlu, D. And Özçelik, N. (2019) . "Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.7, no.3, pp.80-103.
@article{article, author={Davut Divarcioğlu And author={NURTEN ÖZÇELİK}, title={Fransız Dili Eğitimi Öğrencilerinin Öğrenme Stratejisi Olarak Çeviriyi Kullanma Eğilimleri}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2019, pages={80-103} }