A. SERT ÇIBIK, "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi," İlköğretim Online , vol.8, no.1, pp.36-47, 2009
SERT ÇIBIK, A. 2009. Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi. İlköğretim Online , vol.8, no.1 , 36-47.
SERT ÇIBIK, A., (2009). Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi. İlköğretim Online , vol.8, no.1, 36-47.
SERT ÇIBIK, AYŞE. "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi," İlköğretim Online , vol.8, no.1, 36-47, 2009
SERT ÇIBIK, AYŞE S. . "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi." İlköğretim Online , vol.8, no.1, pp.36-47, 2009
SERT ÇIBIK, A. (2009) . "Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi." İlköğretim Online , vol.8, no.1, pp.36-47.
@article{article, author={AYŞE SERT ÇIBIK}, title={Proje tabanlı öğrenme yaklaşımının fen bilgisi dersinde öğrencilerin tutumlarına etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2009, pages={36-47} }