B. ARSLANTEKİN Et Al. , "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği," III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Turkey, pp.1667-1668, 2016
ARSLANTEKİN, B. Et Al. 2016. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği. III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , (Muğla, Turkey), 1667-1668.
ARSLANTEKİN, B., BOYRAZ, G., & ŞENER AKIN, U., (2016). Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği . III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) (pp.1667-1668). Muğla, Turkey
ARSLANTEKİN, BANU, GÜLCAN BOYRAZ, And ULVİYE ŞENER AKIN. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği," III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Muğla, Turkey, 2016
ARSLANTEKİN, BANU Et Al. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği." III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Turkey, pp.1667-1668, 2016
ARSLANTEKİN, B. BOYRAZ, G. And ŞENER AKIN, U. (2016) . "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği." III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER) , Muğla, Turkey, pp.1667-1668.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BANU ALTUNAY Et Al. }, title={Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Anneleri Aracılığıyla Doğrudan Öğretim Modeli ne Göre Sunulan Kavramları Kazanmalarında ve Sürdürmelerindeki Etkililiği}, congress name={III rd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1667-1668} }