S. YETİM And T. TÜRK, "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11, pp.241-279, 2020
YETİM, S. And TÜRK, T. 2020. Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11 , 241-279.
YETİM, S., & TÜRK, T., (2020). Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11, 241-279.
YETİM, SEBAHAT, And TUĞBA TÜRK. "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11, 241-279, 2020
YETİM, SEBAHAT And TÜRK, TUĞBA. "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11, pp.241-279, 2020
YETİM, S. And TÜRK, T. (2020) . "Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.11, pp.241-279.
@article{article, author={SEBAHAT YETİM And author={TUĞBA TÜRK}, title={Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programının Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2020, pages={241-279} }