S. ATEŞ And K. Yildirim, "Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama," Elementary Education Online , vol.13, no.1, pp.235-257, 2014
ATEŞ, S. And Yildirim, K. 2014. Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama. Elementary Education Online , vol.13, no.1 , 235-257.
ATEŞ, S., & Yildirim, K., (2014). Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama. Elementary Education Online , vol.13, no.1, 235-257.
ATEŞ, SEYİT, And Kasim Yildirim. "Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama," Elementary Education Online , vol.13, no.1, 235-257, 2014
ATEŞ, SEYİT And Yildirim, Kasim. "Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama." Elementary Education Online , vol.13, no.1, pp.235-257, 2014
ATEŞ, S. And Yildirim, K. (2014) . "Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama." Elementary Education Online , vol.13, no.1, pp.235-257.
@article{article, author={SEYİT ATEŞ And author={Kasim Yildirim}, title={Elementary classroom teachers' reading practices: Strategy instruction and comprehension Si{dotless}ni{dotless}f öǧretmenlerinin okuma becerisine yönelik uygulamalari{dotless}: Strateji öǧretimi ve anlama}, journal={Elementary Education Online}, year=2014, pages={235-257} }