D. YÜREĞİLLİ GÖKSU Et Al. , "Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri," Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Denizli, Turkey, pp.238-239, 2017
YÜREĞİLLİ GÖKSU, D. Et Al. 2017. Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri. Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , (Denizli, Turkey), 238-239.
YÜREĞİLLİ GÖKSU, D., BUDAK, Y., & ÇAKMAK, M., (2017). Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri . Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.238-239). Denizli, Turkey
YÜREĞİLLİ GÖKSU, DERYA, YUSUF BUDAK, And MELEK ÇAKMAK. "Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri," Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Turkey, 2017
YÜREĞİLLİ GÖKSU, DERYA Y. Et Al. "Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri." Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Denizli, Turkey, pp.238-239, 2017
YÜREĞİLLİ GÖKSU, D. BUDAK, Y. And ÇAKMAK, M. (2017) . "Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri." Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi , Denizli, Turkey, pp.238-239.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DERYA YÜREĞİLLİ GÖKSU Et Al. }, title={Rol Oynama Tekniğinin İngilizce Dersi Dil Becerilerine Etkisine İlişkin Öğrenci Görüşleri}, congress name={Ejer IV. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={Denizli}, country={Turkey}, year={2017}, pages={238-239} }