M. ÇAKAN, "Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem," EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8, pp.176-201, 2002
ÇAKAN, M. 2002. Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8 , 176-201.
ÇAKAN, M., (2002). Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem. EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8, 176-201.
ÇAKAN, MEHTAP. "Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem," EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8, 176-201, 2002
ÇAKAN, MEHTAP. "Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem." EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8, pp.176-201, 2002
ÇAKAN, M. (2002) . "Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem." EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.8, pp.176-201.
@article{article, author={MEHTAP ÇAKAN}, title={Bilişsel Stil ile Zeka Kavramlarının Öğrenci Başarısı Açısından İrdelenmesi ve Taşıdıkları Önem}, journal={EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH}, year=2002, pages={176-201} }