H. ÖZCAN Et Al. , "Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29, pp.223-250, 2020
ÖZCAN, H. Et Al. 2020. Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29 , 223-250.
ÖZCAN, H., SARITAŞ, D., & TAŞAR, M. F., (2020). Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış. Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29, 223-250.
ÖZCAN, HASAN, DAVUT SARITAŞ, And MEHMET FATİH TAŞAR. "Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış," Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29, 223-250, 2020
ÖZCAN, HASAN Et Al. "Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29, pp.223-250, 2020
ÖZCAN, H. SARITAŞ, D. And TAŞAR, M. F. (2020) . "Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış." Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.15, no.29, pp.223-250.
@article{article, author={HASAN ÖZCAN Et Al. }, title={Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış}, journal={Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={223-250} }