G. H. YAYAN And D. ERİKAN, "Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi," The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32, pp.1-20, 2022
YAYAN, G. H. And ERİKAN, D. 2022. Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi. The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32 , 1-20.
YAYAN, G. H., & ERİKAN, D., (2022). Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi. The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32, 1-20.
YAYAN, GONCA, And DUYGU ERİKAN. "Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi," The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32, 1-20, 2022
YAYAN, GONCA H. And ERİKAN, DUYGU. "Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi." The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32, pp.1-20, 2022
YAYAN, G. H. And ERİKAN, D. (2022) . "Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi." The Journal of Turk-Islam World Social Studies , no.32, pp.1-20.
@article{article, author={GONCA HÜLYA YAYAN And author={DUYGU ERİKAN}, title={Sanat Eğitimi Yoluyla Çevre Sorunlarına Farkındalık Kazandırma: Bir Ders Planı Önerisi}, journal={The Journal of Turk-Islam World Social Studies}, year=2022, pages={1-20} }