K. B. KAYNAK Et Al. , "İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3, pp.753-776, 2020
KAYNAK, K. B. Et Al. 2020. İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3 , 753-776.
KAYNAK, K. B., İMİR, H. M., & TEMEL, Z. F., (2020). İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?. Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3, 753-776.
KAYNAK, KEZİBAN, HATİCE MERVE İMİR, And ZEYNEP FULYA TEMEL. "İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?," Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3, 753-776, 2020
KAYNAK, KEZİBAN B. Et Al. "İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3, pp.753-776, 2020
KAYNAK, K. B. İMİR, H. M. And TEMEL, Z. F. (2020) . "İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?." Ana Dili Eğitimi Dergisi , vol.8, no.3, pp.753-776.
@article{article, author={KEZİBAN BÜŞRA KAYNAK Et Al. }, title={İlkokul Algısı Yazı Farkındalığı Becerilerine Göre Değişmekte Midir?}, journal={Ana Dili Eğitimi Dergisi}, year=2020, pages={753-776} }