M. AKTAŞ And H. İ. KOÇ, "Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2, pp.143-156, 2022
AKTAŞ, M. And KOÇ, H. İ. 2022. Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2 , 143-156.
AKTAŞ, M., & KOÇ, H. İ., (2022). Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi. International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2, 143-156.
AKTAŞ, MİNE, And HALİL İBRAHİM KOÇ. "Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi," International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2, 143-156, 2022
AKTAŞ, MİNE And KOÇ, HALİL İ. . "Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2, pp.143-156, 2022
AKTAŞ, M. And KOÇ, H. İ. (2022) . "Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi." International Journal of Active Learning (IJAL) , vol.7, no.2, pp.143-156.
@article{article, author={MİNE AKTAŞ And author={HALİL İBRAHİM KOÇ}, title={Rasyonel Sayılar Konusunun Öğretiminde Animasyon ve Karikatür Kullanılmasının Öğrencinin Akademik Başarısına Etkisi}, journal={International Journal of Active Learning (IJAL)}, year=2022, pages={143-156} }