T. BELENLİ Et Al. , "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı," In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2011, pp.54-62.
BELENLİ, T. Et Al. Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı. 2011. In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 54-62.
BELENLİ, T., KİRİŞ AVAROĞULLARI, A., SAFRAN, M., ŞİMŞEK, A., MEREY, Z., PAMUK, A., ... DOĞANAY, A.(2011). Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı. Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri (pp.54-62), İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
BELENLİ, TUĞBA Et Al. "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı." In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , 54-62. İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2011
BELENLİ, TUĞBA Et Al. "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı." Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, 2011, pp.54-62.
BELENLİ, T. Et Al. (2011) "Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı", Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri . İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={TUĞBA BELENLİ Et Al. }, chaptertitle={Tarih Öğretimi ve Çoklu Zeka Kuramı}, booktitle={ Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri}, publisher={Yeni İnsan Yayınevi}, city={İstanbul},year={2011} }