S. KARAYOL And Z. F. TEMEL, "Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2, pp.143-174, 2018
KARAYOL, S. And TEMEL, Z. F. 2018. Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2 , 143-174.
KARAYOL, S., & TEMEL, Z. F., (2018). Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2, 143-174.
KARAYOL, SEDA, And ZEYNEP FULYA TEMEL. "Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi," Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2, 143-174, 2018
KARAYOL, SEDA And TEMEL, ZEYNEP F. . "Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2, pp.143-174, 2018
KARAYOL, S. And TEMEL, Z. F. (2018) . "Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi." Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi , vol.7, no.2, pp.143-174.
@article{article, author={SEDA KARAYOL And author={ZEYNEP FULYA TEMEL}, title={Beş Yaş Çocuklarının Problem Çözme Becerilerinin Oyun Temelli Etkinliklerle Desteklenmesi}, journal={Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi}, year=2018, pages={143-174} }