S. CAN And K. A. KOZ, "SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ," e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3, pp.444-457, 2018
CAN, S. And KOZ, K. A. 2018. SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ. e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3 , 444-457.
CAN, S., & KOZ, K. A., (2018). SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ. e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3, 444-457.
CAN, SERAP, And KONUR ALP KOZ. "SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ," e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3, 444-457, 2018
CAN, SERAP And KOZ, KONUR A. . "SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ." e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3, pp.444-457, 2018
CAN, S. And KOZ, K. A. (2018) . "SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ." e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , vol.26, no.3, pp.444-457.
@article{article, author={SERAP CAN And author={KONUR ALP KOZ}, title={SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ}, journal={e-kurgu Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi}, year=2018, pages={444-457} }