N. GÜLTEPE Et Al. , "Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi," IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2010
GÜLTEPE, N. Et Al. 2010. Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Turkey).
GÜLTEPE, N., YALÇIN ÇELİK, A., & Ziya, K., (2010). Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi . IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey
GÜLTEPE, NEJLA, AYŞE YALÇIN ÇELİK, And Kılıç Ziya. "Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi," IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 2010
GÜLTEPE, NEJLA Et Al. "Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi." IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey, 2010
GÜLTEPE, N. YALÇIN ÇELİK, A. And Ziya, K. (2010) . "Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi." IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NEJLA GÜLTEPE Et Al. }, title={Tartışma Esaslı Öğretim Yaklaşımının 11. Sınıf Kimya Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi}, congress name={IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2010}}