T. ÇALIK And A. Ç. KILINÇ, "OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA," EYFOR 8 , Ankara, Turkey, 2017
ÇALIK, T. And KILINÇ, A. Ç. 2017. OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA. EYFOR 8 , (Ankara, Turkey).
ÇALIK, T., & KILINÇ, A. Ç., (2017). OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA . EYFOR 8, Ankara, Turkey
ÇALIK, TEMEL, And ALİ ÇAĞATAY KILINÇ. "OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA," EYFOR 8, Ankara, Turkey, 2017
ÇALIK, TEMEL And KILINÇ, ALİ Ç. . "OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA." EYFOR 8 , Ankara, Turkey, 2017
ÇALIK, T. And KILINÇ, A. Ç. (2017) . "OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA." EYFOR 8 , Ankara, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={TEMEL ÇALIK And author={ALİ ÇAĞATAY KILINÇ}, title={OKUL YÖNETİCİLERİNİN MESLEKİ DENEYİMLERİNİN İNCELENMESİ: ÖĞRETİM LİDERİ OLMANIN ANLAMINA İLİŞKİN FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA}, congress name={EYFOR 8}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2017}}