O. AKBAŞ Et Al. , "Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27, pp.147-164, 2019
AKBAŞ, O. Et Al. 2019. Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27 , 147-164.
AKBAŞ, O., TAŞ, İ. D., & DUMAN, S. N., (2019). Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27, 147-164.
AKBAŞ, OKTAY, İLKAY DOĞAN TAŞ, And SERAP NUR DUMAN. "Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27, 147-164, 2019
AKBAŞ, OKTAY Et Al. "Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27, pp.147-164, 2019
AKBAŞ, O. TAŞ, İ. D. And DUMAN, S. N. (2019) . "Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.14, no.27, pp.147-164.
@article{article, author={OKTAY AKBAŞ Et Al. }, title={Öğretmen adaylarının juggle öğrenme deneyimi sırasındaki epistemolojik inançları ve öz düzenlemeli öğrenme algıları}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2019, pages={147-164} }