C. Doğan And B. Tecimer, "Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi," E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.13-31, 2019
Doğan, C. And Tecimer, B. 2019. Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi. E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3 , 13-31.
Doğan, C., & Tecimer, B., (2019). Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi. E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, 13-31.
Doğan, Ceren, And BELİR TECİMER. "Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi," E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, 13-31, 2019
Doğan, Ceren And Tecimer, BELİR. "Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi." E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.13-31, 2019
Doğan, C. And Tecimer, B. (2019) . "Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi." E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.6, no.3, pp.13-31.
@article{article, author={Ceren Doğan And author={BELİR TECİMER}, title={Ana Sınıfına Devam Eden Çocukların Matematiksel Akıl Yürütme Becerilerine Piyano Destekli Müzik Etkinliklerinin Etkisi}, journal={E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={13-31} }