B. ÇETİN And M. İLHAN, "Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz," Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2, pp.29, 2014
ÇETİN, B. And İLHAN, M. 2014. Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz. Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2 , 29.
ÇETİN, B., & İLHAN, M., (2014). Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz. Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2, 29.
ÇETİN, BAYRAM, And MUSTAFA İLHAN. "Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz," Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2, 29, 2014
ÇETİN, BAYRAM And İLHAN, MUSTAFA. "Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz." Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2, pp.29, 2014
ÇETİN, B. And İLHAN, M. (2014) . "Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz." Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi , vol.4, no.2, p.29.
@article{article, author={BAYRAM ÇETİN And author={MUSTAFA İLHAN}, title={Performans Değerlendirmeye Karışan Puanlayıcı Etkilerini Azaltmanın Yollarından Biri Olarak Puanlayıcı Eğitimleri Kuramsal Bir Analiz}, journal={Journal Of European Education-Avrupa Eğitim Dergisi}, year=2014, pages={29} }