Ç. Güven Et Al. , "ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ," Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1, 2018
Güven, Ç. Et Al. 2018. ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ. Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1 .
Güven, Ç., Selvi, M., & Dökme, İ., (2018). ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ. Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1.
Güven, Çağrı, MAHMUT SELVİ, And İLBİLGE DÖKME. "ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ," Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1, 2018
Güven, Çağrı Et Al. "ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ." Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1, 2018
Güven, Ç. Selvi, M. And Dökme, İ. (2018) . "ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ." Journal of Research in Education and Teaching , vol.7, no.1.
@article{article, author={Çağrı Güven Et Al. }, title={ÜST BİLİŞ STRATEJİLERİNE DAYALI ÖĞRETİM UYGULAMALARININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖRNEĞİ}, journal={Journal of Research in Education and Teaching}, year=2018}