E. EMRE AKDOĞAN And G. YAZGAN SAĞ, "An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1, pp.81-96, 2018
EMRE AKDOĞAN, E. And YAZGAN SAĞ, G. 2018. An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1 , 81-96.
EMRE AKDOĞAN, E., & YAZGAN SAĞ, G., (2018). An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1, 81-96.
EMRE AKDOĞAN, ELÇİN, And GÖNÜL YAZGAN SAĞ. "An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1, 81-96, 2018
EMRE AKDOĞAN, ELÇİN E. And YAZGAN SAĞ, GÖNÜL Y. . "An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1, pp.81-96, 2018
EMRE AKDOĞAN, E. And YAZGAN SAĞ, G. (2018) . "An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.37, no.1, pp.81-96.
@article{article, author={ELÇİN EMRE AKDOĞAN And author={GÖNÜL YAZGAN SAĞ}, title={An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={81-96} }