S. FİLİZ And Y. IŞIKER, "İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30, pp.546-556, 2019
FİLİZ, S. And IŞIKER, Y. 2019. İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30 , 546-556.
FİLİZ, S., & IŞIKER, Y., (2019). İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi. Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30, 546-556.
FİLİZ, SEVİL, And YAKUP IŞIKER. "İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi," Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30, 546-556, 2019
FİLİZ, SEVİL And IŞIKER, YAKUP. "İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30, pp.546-556, 2019
FİLİZ, S. And IŞIKER, Y. (2019) . "İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi." Social Sciences Studies Journal , vol.5, no.30, pp.546-556.
@article{article, author={SEVİL FİLİZ And author={YAKUP IŞIKER}, title={İlkokul 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyona Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi}, journal={Social Sciences Studies Journal}, year=2019, pages={546-556} }