H. ÜNSAL And M. ÇINAR, "Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi," Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8, pp.1-19, 2024
ÜNSAL, H. And ÇINAR, M. 2024. Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi. Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8 , 1-19.
ÜNSAL, H., & ÇINAR, M., (2024). Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi. Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8, 1-19.
ÜNSAL, HALÜK, And MELİKE ÇINAR. "Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi," Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8, 1-19, 2024
ÜNSAL, HALÜK And ÇINAR, MELİKE. "Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi." Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8, pp.1-19, 2024
ÜNSAL, H. And ÇINAR, M. (2024) . "Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi." Ulusal Eğitim Dergisi , vol.4, no.8, pp.1-19.
@article{article, author={HALÜK ÜNSAL And author={MELİKE ÇINAR}, title={Ters yüz sınıf modeline göre tasarlanan ortaokul matematik dersinin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi}, journal={Ulusal Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={1-19} }