E. ERATAY Et Al. , "Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.351-369, 2017
ERATAY, E. Et Al. 2017. Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1 , 351-369.
ERATAY, E., AYDOĞAN, Y., ALTUNDAĞ, M., & URAL, M., (2017). Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, 351-369.
ERATAY, EMİNE Et Al. "Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, 351-369, 2017
ERATAY, EMİNE Et Al. "Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.351-369, 2017
ERATAY, E. Et Al. (2017) . "Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.1, pp.351-369.
@article{article, author={EMİNE ERATAY Et Al. }, title={Kaynaştırma Kapsamında Yetersizliği Olan ve Olmayan Okulöncesi Çocuklarına Verilen Seramik Eğitiminin Etkililiği}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={351-369} }