B. ARSLANTEKİN, "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği," Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon , İstanbul, Turkey, pp.264-265, 2017
ARSLANTEKİN, B. 2017. Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği. Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon , (İstanbul, Turkey), 264-265.
ARSLANTEKİN, B., (2017). Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği . Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon (pp.264-265). İstanbul, Turkey
ARSLANTEKİN, BANU. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği," Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon, İstanbul, Turkey, 2017
ARSLANTEKİN, BANU. "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği." Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon , İstanbul, Turkey, pp.264-265, 2017
ARSLANTEKİN, B. (2017) . "Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği." Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon , İstanbul, Turkey, pp.264-265.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BANU ALTUNAY}, title={Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Karşılaştırmalı Olmayan Kavramların Doğrudan Öğretim Modeliyle Öğretiminin Etkililiği}, congress name={Uluslararası Kapanış Kongresi Ergoterapi ve Rehabilitasyon}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2017}, pages={264-265} }