H. KURT Et Al. , "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği)," Turkish Studies , vol.8, no.6, pp.157-177, 2013
KURT, H. Et Al. 2013. Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği). Turkish Studies , vol.8, no.6 , 157-177.
KURT, H., EKİCİ, G., GÖKMEN, A., Aktaş, M., & Aksu, Ö., (2013). Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği). Turkish Studies , vol.8, no.6, 157-177.
KURT, HAKAN Et Al. "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği)," Turkish Studies , vol.8, no.6, 157-177, 2013
KURT, HAKAN Et Al. "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği)." Turkish Studies , vol.8, no.6, pp.157-177, 2013
KURT, H. Et Al. (2013) . "Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği)." Turkish Studies , vol.8, no.6, pp.157-177.
@article{article, author={HAKAN KURT Et Al. }, title={Ortaöğretim Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarı Sınıf Çevresine İlişkin Algılarına Öğrenme Stillerinin Etkisi (Kolb Öğrenme Stili Modeli Örneği)}, journal={Turkish Studies}, year=2013, pages={157-177} }