N. HAYTA And T. M AHMET, "Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.24-42, 2014
HAYTA, N. And M AHMET, T. 2014. Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2 , 24-42.
HAYTA, N., & M AHMET, T., (2014). Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 24-42.
HAYTA, NECDET, And TOKDEMİR M AHMET. "Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi," Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, 24-42, 2014
HAYTA, NECDET And M AHMET, TOKDEMİR M. . "Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.24-42, 2014
HAYTA, N. And M AHMET, T. (2014) . "Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi." Türk Tarih Eğitimi Dergisi , vol.3, no.2, pp.24-42.
@article{article, author={NECDET HAYTA And author={TOKDEMİR M AHMET}, title={Tarih Öğretmenlerinin Tartışma Yönteminin Kullanılmasına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi}, journal={Türk Tarih Eğitimi Dergisi}, year=2014, pages={24-42} }