H. ŞENOL Et Al. , "İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.211-220, 2007
ŞENOL, H. Et Al. 2007. İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1 , 211-220.
ŞENOL, H., YILDIRIM, H. İ., & BAL, Ş., (2007). İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, 211-220.
ŞENOL, HÜSEYİN, HALİL İBRAHİM YILDIRIM, And ŞENOL BAL. "İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, 211-220, 2007
ŞENOL, HÜSEYİN Et Al. "İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.211-220, 2007
ŞENOL, H. YILDIRIM, H. İ. And BAL, Ş. (2007) . "İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.15, no.1, pp.211-220.
@article{article, author={HÜSEYİN ŞENOL Et Al. }, title={İlköğretim 6 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Duyu Organları Konusunun İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısı Ve Tutum Üzerinde Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2007, pages={211-220} }