M. YEL And S. YİĞİTEL, "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.1289-1317, 2019
YEL, M. And YİĞİTEL, S. 2019. Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3 , 1289-1317.
YEL, M., & YİĞİTEL, S., (2019). Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, 1289-1317.
YEL, MUSTAFA, And Süreyya YİĞİTEL. "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi," Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, 1289-1317, 2019
YEL, MUSTAFA And YİĞİTEL, Süreyya. "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.1289-1317, 2019
YEL, M. And YİĞİTEL, S. (2019) . "Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi." Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.39, no.3, pp.1289-1317.
@article{article, author={MUSTAFA YEL And author={Süreyya YİĞİTEL}, title={Ortaöğretim Biyoloji Dersi Öğretiminde Uygulanan Yansıtıcı Düşünmeyi Geliştirme Etkinliklerinin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi}, journal={Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={1289-1317} }