G. Şimşek And Ş. İNĞEÇ, "Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes," 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.137-138, 2018
Şimşek, G. And İNĞEÇ, Ş. 2018. Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes. 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , (Ankara, Turkey), 137-138.
Şimşek, G., & İNĞEÇ, Ş., (2018). Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes . 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi (pp.137-138). Ankara, Turkey
Şimşek, Gamze, And ŞEBNEM İNĞEÇ. "Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes," 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 2018
Şimşek, Gamze And İNĞEÇ, ŞEBNEM. "Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes." 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.137-138, 2018
Şimşek, G. And İNĞEÇ, Ş. (2018) . "Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes." 2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi , Ankara, Turkey, pp.137-138.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gamze Şimşek And author={ŞEBNEM İNĞEÇ}, title={Milli Eğitim Bakanlığı 2017 Taslak Ortaöğretim Fizik Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Bloom’un Yenilenen Taksonomisi Açısından Değerlendirilmes}, congress name={2. Uluslararası İnsan Çalışmaları Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={137-138} }