S. Samuk Et Al. , "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri," Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2, pp.113-127, 2021
Samuk, S. Et Al. 2021. Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri. Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2 , 113-127.
Samuk, S., YEŞİLBURSA, C. C., & HAMARAT, E., (2021). Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri. Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2, 113-127.
Samuk, Seda, CEMİL CAHİT YEŞİLBURSA, And ERCENK HAMARAT. "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri," Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2, 113-127, 2021
Samuk, Seda Et Al. "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri." Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2, pp.113-127, 2021
Samuk, S. YEŞİLBURSA, C. C. And HAMARAT, E. (2021) . "Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri." Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice , vol.3, no.2, pp.113-127.
@article{article, author={Seda Samuk Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler ve Fen Bilimleri Derslerinin Disiplinlerarası Yaklaşımla Okul Dışında İşlenmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri}, journal={Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice}, year=2021, pages={113-127} }