H. Tümay And F. Köseoğlu, "Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme," G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3, pp.859-876, 2010
Tümay, H. And Köseoğlu, F. 2010. Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3 , 859-876.
Tümay, H., & Köseoğlu, F., (2010). Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme. G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3, 859-876.
Tümay, HALİL, And Fitnat Köseoğlu. "Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme," G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3, 859-876, 2010
Tümay, HALİL And Köseoğlu, Fitnat. "Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme." G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3, pp.859-876, 2010
Tümay, H. And Köseoğlu, F. (2010) . "Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme." G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.30, no.3, pp.859-876.
@article{article, author={HALİL TÜMAY And author={Fitnat Köseoğlu}, title={Bilimde Argümantasyona Odaklanan Etkinliklerle Kimya Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Anlayışlarını Geliştirme}, journal={G.Ü. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={859-876} }