M. Kara And M. Ünal, "Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1, pp.75-96, 2021
Kara, M. And Ünal, M. 2021. Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1 , 75-96.
Kara, M., & Ünal, M., (2021). Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1, 75-96.
Kara, MEHMET, And Mazhar Ünal. "Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1, 75-96, 2021
Kara, MEHMET And Ünal, Mazhar. "Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1, pp.75-96, 2021
Kara, M. And Ünal, M. (2021) . "Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.1, pp.75-96.
@article{article, author={MEHMET KARA And author={Mazhar Ünal}, title={Özel Yetenekli Çocuklarda Farklılaştırılmış Yazma Becerisi Etkinliklerinin BİLSEM Yönergesiyle Uyumluluğunun Maker Modeline Göre İncelenmesi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={75-96} }