Y. YILDIRIM And Z. F. TEMEL, "Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi," Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2, pp.384-405, 2020
YILDIRIM, Y. And TEMEL, Z. F. 2020. Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi. Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2 , 384-405.
YILDIRIM, Y., & TEMEL, Z. F., (2020). Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi. Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2, 384-405.
YILDIRIM, YAKUP, And ZEYNEP FULYA TEMEL. "Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi," Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2, 384-405, 2020
YILDIRIM, YAKUP And TEMEL, ZEYNEP F. . "Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi." Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2, pp.384-405, 2020
YILDIRIM, Y. And TEMEL, Z. F. (2020) . "Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi." Yaşadıkça Eğitim , vol.34, no.2, pp.384-405.
@article{article, author={YAKUP YILDIRIM And author={ZEYNEP FULYA TEMEL}, title={Yaşam Becerileri Eğitim Programının Anasınıfına Devam Eden Çocukların Yaşam Becerilerine ve Sosyal Uyumlarına Etkisinin İncelenmesi}, journal={Yaşadıkça Eğitim}, year=2020, pages={384-405} }