M. Karaağaçlı, "Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim," eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68, pp.24-28, 2021
Karaağaçlı, M. 2021. Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim. eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68 , 24-28.
Karaağaçlı, M., (2021). Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim. eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68, 24-28.
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim," eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68, 24-28, 2021
Karaağaçlı, MUSTAFA. "Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim." eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68, pp.24-28, 2021
Karaağaçlı, M. (2021) . "Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim." eleştirel Pedagoji , vol.2, no.68, pp.24-28.
@article{article, author={MUSTAFA KARAAĞAÇLI}, title={Salgında Ulusal Eğitimin Fırsat ve İmkan Eşitşizliğinde Tiranlaştırılıp Tanrılaştırılan Bilişim}, journal={eleştirel Pedagoji}, year=2021, pages={24-28} }