F. Köseoğlu And H. Tümay, "Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi," Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.279-295, 2010
Köseoğlu, F. And Tümay, H. 2010. Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1 , 279-295.
Köseoğlu, F., & Tümay, H., (2010). Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi. Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 279-295.
Köseoğlu, Fitnat, And HALİL TÜMAY. "Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi," Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, 279-295, 2010
Köseoğlu, Fitnat And Tümay, HALİL. "Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi." Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.279-295, 2010
Köseoğlu, F. And Tümay, H. (2010) . "Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi." Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.11, no.1, pp.279-295.
@article{article, author={Fitnat Köseoğlu And author={HALİL TÜMAY}, title={Temel Kimya Laboratuvarlarında Öğrenme Döngüsü Yönteminin Öğrencilerin Kavramsal Değişim Tutum ve Algılarına Etkisi}, journal={Ahi Evran Üniv. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2010, pages={279-295} }