D. Yılmaz Ergül And M. F. Taşar, " Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2037-2080, 2022
Yılmaz Ergül, D. And Taşar, M. F. 2022. Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3 , 2037-2080.
Yılmaz Ergül, D., & Taşar, M. F., (2022). Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 2037-2080.
Yılmaz Ergül, DUYGU, And MEHMET FATİH TAŞAR. " Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, 2037-2080, 2022
Yılmaz Ergül, DUYGU Y. And Taşar, MEHMET F. . " Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2037-2080, 2022
Yılmaz Ergül, D. And Taşar, M. F. (2022) . " Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.42, no.3, pp.2037-2080.
@article{article, author={DUYGU YILMAZ ERGÜL And author={MEHMET FATİH TAŞAR}, title={ Dönüştürücü Öğrenme Teorisine Dayalı Bir TPAB Geliştirme Eğitiminin Öğretmen Adaylarına Katkısı: Çoklu Durum Çalışması}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={2037-2080} }