M. YAKIŞAN And M. SELVİ, "Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması," Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138, pp.45-51, 2005
YAKIŞAN, M. And SELVİ, M. 2005. Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması. Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138 , 45-51.
YAKIŞAN, M., & SELVİ, M., (2005). Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması. Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138, 45-51.
YAKIŞAN, MEHMET, And MERYEM SELVİ. "Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması," Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138, 45-51, 2005
YAKIŞAN, MEHMET And SELVİ, MERYEM. "Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması." Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138, pp.45-51, 2005
YAKIŞAN, M. And SELVİ, M. (2005) . "Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması." Eğitim ve Bilim , vol.30, no.138, pp.45-51.
@article{article, author={MEHMET YAKIŞAN And author={MERYEM SELVİ}, title={Bir öğrenme stratejisi olarak V Diyagramı Biyoloji laboratuarlarında kullanılması}, journal={Eğitim ve Bilim}, year=2005, pages={45-51} }