T. ŞENGÜL BİRCAN And Ş. ARIDİL, "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi," In Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu , Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, 2015, pp.361-371.
ŞENGÜL BİRCAN, T. And ARIDİL, Ş. İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi. 2015. In Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu , Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, 361-371.
ŞENGÜL BİRCAN, T., & ARIDİL, Ş., (2015). İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi. Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu (pp.361-371), Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü.
ŞENGÜL BİRCAN, TUBA, And ŞERAFETTİN ARIDİL. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi." In Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu , 361-371. Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, 2015
ŞENGÜL BİRCAN, TUBA Ş. And ARIDİL, ŞERAFETTİN. "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi." Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu , Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü, 2015, pp.361-371.
ŞENGÜL BİRCAN, T. And ARIDİL, Ş. (2015) "İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi", Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu . Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü.
@bookchapter{bookchapter, author ={TUBA ŞENGÜL BİRCAN And author ={ŞERAFETTİN ARIDİL}, chaptertitle={İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Edebi Ürün Olarak ”Şiir” Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi}, booktitle={ Kaşgarlı’nın Tarihçi Torunu}, publisher={Türk Kültürünü Araştırma Enstitüsü}, city={},year={2015} }