A. IŞIK And G. ÖZDEMİR BAKİ, "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1, pp.122-146, 2018
IŞIK, A. And ÖZDEMİR BAKİ, G. 2018. Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1 , 122-146.
IŞIK, A., & ÖZDEMİR BAKİ, G., (2018). Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli. Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1, 122-146.
IŞIK, AHMET, And GÜLŞAH ÖZDEMİR BAKİ. "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli," Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1, 122-146, 2018
IŞIK, AHMET And ÖZDEMİR BAKİ, GÜLŞAH Ö. . "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1, pp.122-146, 2018
IŞIK, A. And ÖZDEMİR BAKİ, G. (2018) . "Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli." Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , vol.9, no.1, pp.122-146.
@article{article, author={AHMET IŞIK And author={GÜLŞAH ÖZDEMİR BAKİ}, title={Öğrencilerin Matematiksel Düşünmelerine Yönelik Öğretmenlerin Farkındalık Düzeylerinin İncelenmesi: Ders İmecesi Modeli}, journal={Turkish Journal of Computer and Mathematics Education}, year=2018, pages={122-146} }