B. MACUN And İ. ULUTAŞ, "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1545-1564, 2019
MACUN, B. And ULUTAŞ, İ. 2019. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4 , 1545-1564.
MACUN, B., & ULUTAŞ, İ., (2019). OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4, 1545-1564.
MACUN, BİLAL, And İLKAY ULUTAŞ. "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4, 1545-1564, 2019
MACUN, BİLAL And ULUTAŞ, İLKAY. "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1545-1564, 2019
MACUN, B. And ULUTAŞ, İ. (2019) . "OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." Turkish Studies - Educational Sciences , vol.14, no.4, pp.1545-1564.
@article{article, author={BİLAL MACUN And author={İLKAY ULUTAŞ}, title={OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNE DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Turkish Studies - Educational Sciences}, year=2019, pages={1545-1564} }