M. A. ÖZERBAŞ And N. BENLİ, "Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1, pp.87-108, 2015
ÖZERBAŞ, M. A. And BENLİ, N. 2015. Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1 , 87-108.
ÖZERBAŞ, M. A., & BENLİ, N., (2015). Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes. Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1, 87-108.
ÖZERBAŞ, MEHMET, And Nurtaç BENLİ. "Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes," Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1, 87-108, 2015
ÖZERBAŞ, MEHMET A. And BENLİ, Nurtaç. "Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1, pp.87-108, 2015
ÖZERBAŞ, M. A. And BENLİ, N. (2015) . "Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes." Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.1, pp.87-108.
@article{article, author={MEHMET ARİF ÖZERBAŞ And author={Nurtaç BENLİ}, title={Blended Öğrenme Ortamının Öğrenci Akademik Başarı veTutumlarına Etkisi The Effect of Blended Learning on Students AcademicAchievement and Their Attitudes}, journal={Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={87-108} }