E. Cengiz And S. Güneş, "Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi," Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5, pp.62-75, 2018
Cengiz, E. And Güneş, S. 2018. Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi. Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5 , 62-75.
Cengiz, E., & Güneş, S., (2018). Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi. Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5, 62-75.
Cengiz, Evrim, And SERKAN GÜNEŞ. "Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi," Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5, 62-75, 2018
Cengiz, Evrim And Güneş, SERKAN. "Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi." Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5, pp.62-75, 2018
Cengiz, E. And Güneş, S. (2018) . "Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi." Akademik Sanat Dergisi , vol.3, no.5, pp.62-75.
@article{article, author={Evrim Cengiz And author={SERKAN GÜNEŞ}, title={Türkiye’deki Televizyon Kanallarında Prime Time’da Yayınlanan Diziler Arasında Gösterilen Reklamların Bilgi İçeriği Analizi}, journal={Akademik Sanat Dergisi}, year=2018, pages={62-75} }