N. ÇENCEN And N. AKÇA BERK, "İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi," Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.13-25, 2014
ÇENCEN, N. And AKÇA BERK, N. 2014. İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi. Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3 , 13-25.
ÇENCEN, N., & AKÇA BERK, N., (2014). İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi. Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, 13-25.
ÇENCEN, NAMIK, And NEVAL AKÇA BERK. "İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi," Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, 13-25, 2014
ÇENCEN, NAMIK And AKÇA BERK, NEVAL A. . "İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi." Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.13-25, 2014
ÇENCEN, N. And AKÇA BERK, N. (2014) . "İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi." Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.3, pp.13-25.
@article{article, author={NAMIK ÇENCEN And author={NEVAL AKÇA BERK}, title={İlköğretim 6-7. Sınıf Sosyal Bilgiler Programlarında Türk Halk Kültürü Öğelerinin Yeri ve Önemi}, journal={Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2014, pages={13-25} }