E. ÜNAL And H. ÇAKIR, "İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi," Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , 2015
ÜNAL, E. And ÇAKIR, H. 2015. İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi. Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium .
ÜNAL, E., & ÇAKIR, H., (2015). İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi . Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium
ÜNAL, ERHAN, And HASAN ÇAKIR. "İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi," Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2015
ÜNAL, ERHAN And ÇAKIR, HASAN. "İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi." Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium , 2015
ÜNAL, E. And ÇAKIR, H. (2015) . "İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi." Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ERHAN ÜNAL And author={HASAN ÇAKIR}, title={İşbirlikli teknolojilerle desteklenen yapılandırmacı öğrenme ortamının akademik uğraşıya etkisi}, congress name={Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium}, city={}, country={}, year={2015}}