Y. KAYABAŞI, "Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4, pp.31-47, 2019
KAYABAŞI, Y. 2019. Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4 , 31-47.
KAYABAŞI, Y., (2019). Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4, 31-47.
KAYABAŞI, YÜCEL. "Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4, 31-47, 2019
KAYABAŞI, YÜCEL. "Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4, pp.31-47, 2019
KAYABAŞI, Y. (2019) . "Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET) , vol.8, no.4, pp.31-47.
@article{article, author={YÜCEL KAYABAŞI}, title={Programlandırılmış, Dünya Bankası Eğitim Projesi ve Geleneksel Öğretime Göre Eğitim Gören Öğrencilerin Erilşi ve Kalıcılık Düzeyleri}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (JRET)}, year=2019, pages={31-47} }