A. H. SİVRİKAYA And M. KAYA, "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi," Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2, pp.21-34, 2009
SİVRİKAYA, A. H. And KAYA, M. 2009. Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi. Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2 , 21-34.
SİVRİKAYA, A. H., & KAYA, M., (2009). Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi. Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2, 21-34.
SİVRİKAYA, AHMET, And METİN KAYA. "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi," Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2, 21-34, 2009
SİVRİKAYA, AHMET H. And KAYA, METİN. "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi." Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2, pp.21-34, 2009
SİVRİKAYA, A. H. And KAYA, M. (2009) . "Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi." Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi , vol.11, no.2, pp.21-34.
@article{article, author={AHMET HAKTAN SİVRİKAYA And author={METİN KAYA}, title={Çoklu Zeka Kuramına Dayalı Öğretim Yönteminin 6 Sınıf Öğrencilerinde Beden Eğitimi Dersi Başarısına Etkisi}, journal={Atatürk Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi}, year=2009, pages={21-34} }