B. DOĞAN Et Al. , "Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi," International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12, pp.88-148, 2021
DOĞAN, B. Et Al. 2021. Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi. International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12 , 88-148.
DOĞAN, B., ÇERMİK, H., YILDIRIM, K., & ATEŞ, S., (2021). Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi. International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12, 88-148.
DOĞAN, BİRSEN Et Al. "Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi," International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12, 88-148, 2021
DOĞAN, BİRSEN Et Al. "Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi." International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12, pp.88-148, 2021
DOĞAN, B. Et Al. (2021) . "Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi." International Journal of Eurasian Education and Culture , vol.6, no.12, pp.88-148.
@article{article, author={BİRSEN DOĞAN Et Al. }, title={Okuma çemberleri deneyimlerinin ilkokul öğrencilerinin okumaya yönelik tutumları üzerine etkisi}, journal={International Journal of Eurasian Education and Culture}, year=2021, pages={88-148} }